Το AI Chatbot της VFS Global για τον εξορθολογισμό των αιτήσεων βίζας στο Ηνωμένο Βασίλειο

Με τη νέα τεχνολογία, η VFS στοχεύει στη μείωση του χρόνου αναμονής καθώς και στην έγκαιρη αποστολή ενημερώσεων και κατευθυντήριων γραμμών στους αιτούντες θεώρηση για το Ηνωμένο Βασίλειο σε όλο τον κόσμο.

Το AI Chatbot της VFS Global για τον εξορθολογισμό των αιτήσεων βίζας στο Ηνωμένο Βασίλειο featured image

Η VFS Global, ειδικός στις υπηρεσίες εξωτερικής ανάθεσης, παρουσίασε ένα νέο chatbot με τεχνητή νοημοσύνη για την απλούστευση των αιτήσεων θεώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου σε 141 χώρες. Από το αρχικό του λανσάρισμα στο Λονδίνο και το Ντουμπάι, το chatbot ενισχύει την προσβασιμότητα, περιορίζει τους χρόνους αναμονής και βελτιώνει τη συνολική εμπειρία του χρήστη.

Καθώς τα διεθνή ταξίδια γνωρίζουν εκ νέου μεγάλη άνθηση, οι αιτούντες θεώρηση για το Ηνωμένο Βασίλειο συνήθως αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις και περιμένουν πολύ καιρό για απαντήσεις. Ως εκ τούτου, το νέο AI chatbot της VFS Global αποτελεί μια ευπρόσδεκτη καινοτομία.

Συγκλονισμένη διαδικασία έκδοσης βίζας

Η VFS Global, ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών εξωτερικής ανάθεσης θεώρησης στον κόσμο, διαχειρίζεται εκατομμύρια αιτήσεις ετησίως. Ειδικότερα, η εταιρεία συνεργάζεται στενά με το Υπουργείο Εσωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου για τη διεκπεραίωση των αιτήσεων θεώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου.

Λόγω της αυξανόμενης ζήτησης, τα κέντρα έκδοσης θεωρήσεων κατακλύζονται από έρευνες. Συγκεκριμένα, οι αιτούντες συχνά παλεύουν με ξεπερασμένες συχνές ερωτήσεις ή με μεγάλους χρόνους απάντησης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Ως αποτέλεσμα, απογοητεύονται. Ταυτόχρονα, η ποιότητα των υπηρεσιών των κέντρων θεωρήσεων υποφέρει.

Για να το αντιμετωπίσει αυτό, η VFS Global στράφηκε στην τεχνητή νοημοσύνη. Αντίστοιχα, το chatbot προσφέρει άμεση βοήθεια, ενώ απελευθερώνει το προσωπικό για σύνθετα ζητήματα.

Το VFS Global AI Chatbot

Ο σχεδιασμός του νέου chatbot τεχνητής νοημοσύνης του επιτρέπει να απαντά σε συχνές ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και υποστηρίζει πολλές γλώσσες.

Επιπλέον, ενσωματώνεται με συστήματα παρακολούθησης εφαρμογών. Ως εκ τούτου, οι αιτούντες μπορούν πλέον να λαμβάνουν ενημερώσεις ή καθοδήγηση χωρίς να μιλούν με έναν πράκτορα.

Επιπλέον, σε αντίθεση με την παραδοσιακή υποστήριξη πελατών, αυτό το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης μαθαίνει και προσαρμόζεται συνεχώς. Με την πάροδο του χρόνου, παρέχει πιο ακριβείς και σχετικές απαντήσεις.

Το πιο σημαντικό είναι ότι καθιστά τη διαδικασία πιο ομαλή τόσο για τους χρήστες όσο και για το προσωπικό.

Παγκόσμια εξάπλωση του VFS

Μετά το ντεμπούτο του στο Ντουμπάι και το Λονδίνο, το chatbot είναι πλέον διαθέσιμο σε 141 χώρες. Συνολικά, αυτή η ευρεία εξάπλωση αντικατοπτρίζει την εμπιστοσύνη της VFS Global στο εργαλείο.
Η VFS Global επέλεξε το Ντουμπάι και το Λονδίνο λόγω του μεγάλου όγκου θεωρήσεων και της τεχνολογικής τους ετοιμότητας. Επιπλέον, οι πόλεις αυτές αποτελούν σημαντικούς κόμβους για τα ταξίδια στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Στο μέλλον, η VFS Global σχεδιάζει να επεκτείνει τις λειτουργίες του chatbot. Με τον καιρό, μπορεί σύντομα να χειρίζεται πιο σύνθετα ερωτήματα ή να υποστηρίζει άλλες κατηγορίες θεωρήσεων.

Μεγάλα οφέλη για τους αιτούντες VFS

Το chatbot είναι ένα κέρδος για τους αιτούντες βίζα. Για παράδειγμα, μειώνει τους χρόνους απόκρισης και αίρει τα γλωσσικά εμπόδια. Το πιο σημαντικό είναι ότι μειώνει το άγχος κατά τη διάρκεια της συχνά πολύπλοκης διαδικασίας υποβολής αιτήσεων.

Επιπλέον, οι κυβερνήσεις επωφελούνται επίσης από το chatbot. Ειδικότερα, η τεχνολογία μειώνει την πίεση στα κέντρα έκδοσης θεωρήσεων και εξορθολογίζει την εξυπηρέτηση πελατών. Κατά συνέπεια, μπορούν να κατανέμουν τους πόρους πιο αποτελεσματικά.

Συνολικά, η κίνηση αυτή θέτει επίσης μια τάση. Για παράδειγμα, ψηφιακά εργαλεία όπως τα AI chatbots θα μπορούσαν σύντομα να γίνουν στάνταρ στις ταξιδιωτικές και μεταναστευτικές υπηρεσίες παγκοσμίως.

Προς πιο έξυπνα ταξίδια

“Η εξάπλωση του chatbot της VFS Global που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη αποδεικνύει τη συνεχή δέσμευσή μας να διασφαλίσουμε ότι οι υπηρεσίες μας για τις θεωρήσεις είναι προσβάσιμες, αποτελεσματικές και ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των πελατών”, σημείωσε η Jen Vidler, αναπληρώτρια διευθύντρια της VFS Global Cross Cutting Service Operations, Visa, Status and Information Services, Customer Services Group, UK Visas and Immigration.

“Η παροχή άμεσης πρόσβασης σε ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία υποβολής αίτησης θεώρησης θα διασφαλίσει ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες μας”, πρόσθεσε.

Καθώς η εταιρεία επενδύει στην αυτοματοποίηση και τα ψηφιακά εργαλεία, το λανσάρισμα σηματοδοτεί τη μακροπρόθεσμη εστίασή της σε έξυπνες ταξιδιωτικές λύσεις. Με τις απαιτήσεις για βίζα να αυξάνονται, η τεχνολογία όπως τα AI chatbots θα διαδραματίσει μεγαλύτερο ρόλο στην παγκόσμια κινητικότητα.

Εικόνα από freepik

Σχετικά άρθρα

Ενημερωτικό δελτίο

λογότυπο

Το Γραφείο ETA του Ηνωμένου Βασιλείου παρέχει πολύγλωσσες πληροφορίες για την είσοδο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το είναι ανεξάρτητο και δεν συνδέεται με την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου.


Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται. UK ETA OFFICE 2025©